POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka Prywatności

Polityka Prywatności dotyczy działania strony internetowej Konferencji, znajdującej się pod adresem URL: ./ oraz wysyłania Notyfikacji i zakresu przetwarzanych danych. Definicje określone w Regulaminie należy stosować do Polityki Prywatności. Niniejszy dokument obowiązuje od dnia 01 czerwca 2018 r. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.

Organizatorem jest Evention Evention sp. z o.o., ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, +48 tel. (22) 535-30-33, [email protected], REGON: 146871262, NIP: 5252564839, wpisaną pod numerem KRS: 0000483800 do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy: 5 000 zł (wpłacony w całości),

Jeżeli nie zgadzasz się z Polityką Prywatności prosimy o niekorzystanie ze strony internetowej oraz rezygnację z udziału w Konferencji.

INFORMACJE OGÓLNE
1. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych, w tym danych osobowych. Na etapie Rejestracji i przeglądania strony internetowej https://atsummit.pl/ używany jest protokół SSL.
2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami prawa, Regulaminem i Polityką Prywatności.
3. Zakres danych jaki zbieramy:
a) dobrowolnie wprowadzone dane osobowe na etapie Rejestracji (imię, nazwisko, telefon, adres e-mail, telefon komórkowy, stanowisko, dane firmy, data i godzina zapisu, adres IP),
b) cookies zapisywane w urządzeniach końcowych (tzw. “ciasteczka”),
c) logi serwera www zbierane przez operatora hostingowego.

DANE Z REJESTRACJI
1. Dane osobowe podane są przez Uczestnika lub odpowiednio osobę zgłaszającą. Wypełniamy obowiązek informacyjny zgodnie z §2 ust. 3 Regulaminu.
2. Nie udostępniamy Twoich danych osobom trzecim. Możemy to robić wyłącznie jeśli udzieliłeś/aś zgody.
3. Dane podane przy Rejestracji mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

COOKIES
1. Korzystamy z cookies Google Analytics. Cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
2. Szczegółowe informacje odnośnie cookies można znaleźć na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl
3. Cookies wykorzystywane są na potrzeby tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Internetu korzystając ze strony internetowej, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości. Szczegółowe informacje na temat zasad działania Google Analtytics można znaleść pod adresem URL: https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=pl .
4. Cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe powiązane z Google do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki osoba korzystająca ze strony internetowej. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji lub czasie pozostawania na danej stronie w celu wyświetlania Tobie reklam Konferencji na innych stronach www.
5. Możesz poprzez modyfikację ustawień swojej przeglądarki internetowej uniemożliwić zapisywanie cookies na swoim urządzeniu bądź zapisane pliki trwale usunąć. Możesz zdecydować o tym poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Wystarczy wyłączyć obsługę cookies.

LOGI SERWERA
1. Informacje o niektórych zachowaniach osób przeglądających naszą stronę internetową podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
a) czas nadejścia zapytania,
b) czas wysłania odpowiedzi,
c) nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTPS,
d) informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTPS,
e) adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do strony internetowej Konferencji nastąpiło przez odnośnik,
f) informacje o przeglądarce osoby oglądającej naszą stronę internetową,
g) informacje o adresie IP.
3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

UDOSTĘPNIANIE DANYCH
1. Dane podlegają udostępnieniu osobom trzecim wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
2. Uczestnik może zgodzić się na udostępnienie danych Partnerom Konferencji (Partner Generalny, Strategiczny, Merytoryczny, Mecenasi i Współogranizatorów).

INFORMACJE HANDLOWE

Za przedsięwzięcia rozumie się: konferencje, publikacje, webinary, debaty i inne formuły spotkań organizowane przez nas i współorganizowane.

Zgodę można cofnąć w każdym czasie. Prosimy o skorzystanie z adresu e-mail:
[email protected]
NOTYFIKACJE

Rodzaj Notfikacji – komunikatów – Sposób komunikacji
Potwierdzenie Rejestracji – e-mail
Zapytanie lub zapytania związane z Konferencją – e-mail
telefon w przypadku braku odpowiedzi na – e-mail
Wysłanie faktury proforma / faktury – e-mail
Informacja o zbliżającym się terminie Konferencji – e-mail,
telefon
Informacja o braku odnotowania płatności – e-mail,
telefon
Prośba o wyrażenie opinii – e-mail

NEWSLETTER
1. Jeżeli wyraziłeś/aś zgodę na informowanie o przyszłych wydarzeniach organizowanych lub współorganizowanych przez Nas (zgoda na przesyłanie informacji handlowych) będziemy wysyłać do Ciebie informacje o organizowanych przez nas wydarzeniach. Możesz w każdej chwili cofnąć zgodę i wypisać się z newslettera. Cofnięcie zgody nie uprawnia jednak do skorzystania ze zniżki lub zniżek dla uczestników poprzednich konferencji, którzy wyrazili zgodę na informowanie o nowych konferencjach. W przypadku cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać Twój adres e-mail oraz logi pozwalające na ustalenie kiedy zgoda została cofnięta wyłącznie na potrzeby dochodzenia praw/rozstrzygania roszczeń